.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنرانی دکتر جلالی در جلسه شوراي اداري استان
چهار سال گذشته سند راهبردي براي استان تدوين شد كه بسياري از مديران كل از آن بي‌خبر هستند .اين سند به‌ عنوان راهنمايي پيش روي دستگاه‌هاي اجرايي است كه مي‌توانند براساس آن طرح‌ها و برنامه‌هاي خود را اجرا كنند...
سخنرانی دکتر جلالی در جلسه شوراي اداري استان

مجري سند راهبردي توسعه فناوري و ارتباطات مازندران از بازنگري و به ‌روز كردن اين سند در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازخبرگزاري فارس، علي‌اكبر جلالي عصر دیروز در جلسه شوراي اداري استان مازندران با اشاره به اينكه بيش از 85 درصد مشكلات اقتصادي جهان و مشكلات مرتبط با آن، با فناوري‌هاي نوين برطرف مي‌شود افزود: فناوري اطلاعات موجب افزايش كيفيت مديريت مي‌شود.
وي با اعلام اينكه چهار سال گذشته سند راهبردي براي استان تدوين شد كه بسياري از مديران كل از آن بي‌خبر هستند تصريح كرد: اين سند به‌ عنوان راهنمايي پيش روي دستگاه‌هاي اجرايي است كه مي‌توانند براساس آن طرح‌ها و برنامه‌هاي خود را اجرا كنند.
عضو هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت ايران ادامه داد: در سند راهبردي تمامي اطلاعات جامع استان درج شده و مرجع مناسبي براي ترسيم آينده استان به ‌شمار مي‌رود.
وي با بيان اينكه مازندران در چهار سال گذشته در اين امر پيشگام بود افزود: اغلب استان‌هاي كشور از اين طرح بي‌بهره بودند اما اين سند در مازندران نيز جدي گرفته نشد.
جلالي خاطرنشان كرد: بنا بر اعلام مسئولان كشوري، مازندران با وجود اين كه برنامه‌هاي راهبردي اين سند را جدي نگرفت اما همين مقدار هم موجب پيشرفت 40 درصدي مازندران نسبت به مناطق ديگر كشور شده است.
وي يادآور شد: با توجه به اينكه در طي چهار سال گذشته بسياري آمارها و شاخص‌ها تغيير يافته است و تكنولوژي‌هاي به‌روز تري نيز معرفي شده است اين سند جوابگوي نيازهاي امروز مازندران نخواهد بود.
مجري سند راهبردي توسعه فناوري و ارتباطات مازندران افزود: بايد سند توسعه استان براساس تحولات روز دنيا و با استفاده از پيشرفت‌هاي عصر حاضر با نگاهي به تكنولوژي‌هاي آينده صورت گيرد تا آمار و موقعيت ايران را به ‌درستي نشان دهد.
جلالي با اعلام اينكه مرحله تهيه نقشه اين طرح به انجام مي‌رسد تصريح كرد: اين سند پس از قطعي شدن سه ماه پس از آن نهايي مي‌شود.
وي در پايان با بيان اينكه براساس اين سند مي‌توان بودجه‌ها و اعتبارات فعلي استان را براساس موقعيت‌ها، نيازها و برنامه‌هاي جامع صرف كرد اظهار اميدواري كرد براي تهيه اين سند از متخصصان و نيروي انساني توانمند مازندراني بهره‌گيري شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.